ua en ru

"Укрзалізниця" у першому півріччі 2012 р. планує створити єдиний розрахунковий центр, - Козак

"Укрзалізниця" у першому півріччі 2012 р. планує створити єдиний розрахунковий центр, а на його базі - логістичний центр, який буде працювати з експедиторами і вантажоперевізниками. Таку заяву зробив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак під час міжнародної конференції ХХ пленарного засідання Міжнародної асоціації "Координаційна Рада з Транссибірських перевезень" (КРТП), повідомляє прес-служба залізниці.
"В першому півріччі наступного року ми зробимо єдиний розрахунковий центр. Також на базі єдиного розрахункового центру ми створюємо логістичний центр, який буде займатися як транзитними, так і внутрішніми перевезеннями, а також дуже тісно співпрацюватиме з експедиторами і компаніями всіх країн, які займаються перевезеннями вантажів в Україну", - сказав Козак.
За його словами, "Укрзалізниця" має чіткий план дій зі збільшення внутрішніх, так і транзитних перевезень залізницею.
"Ще влітку 2011 року "Укрзалізниця" перейшла на 100%-е використання електронного документообігу на внутрішніх перевезеннях і розраховує до кінця року впровадити цю практику в перевезеннях транзитних вантажів, у тому числі з Російською Федерацією. До кінця року всі кордони будуть переведені на електронний підпис", - повідомив Володимир Козак.
Серед найближчих планів "Укрзалізниці" він також відзначив розвиток шляхів у напрямку портів Одеси для залучення додаткових транзитних вантажів. "Зараз ми укладаємо близько 60 км других колій і весь потік, який буде йти з Росії - всі будуть направлятися на одеські порти вже по двоколійній електрифікованій ділянці... У наступному році ми починаємо електрифікацію ділянки від Кривого Рогу до одеських портів з тим розрахунком, щоб збільшити переробну спроможність для транзитних вантажів з Росії та Білорусі на одеські порти», - сказав Козак. Генеральний директор "Укрзалізниці" також повідомив, що "Укрзалізниця" приступає до будівництва нового Бескидського тунелю (Львівська залізниця). "Так як тунель, яким ми зараз користуємося, був побудований в 1890 році, і сьогодні ми будуємо сучасний тунель на дві колії", - сказав Козак.