Український транспортно-логістичний центр "Укрзалізниці" з початку 2012 р. уклав 280 договорів на обслуговування вантажовідправників. Про це повідомив заступник генерального директора "Укрзалізниці" Петро Науменко.
128 договорів було укладено з компаніями, які займаються транзитними перевезеннями і 150 - на повне інформаційне забезпечення клієнтів-вантажовідправників у внутрішньому повідомленні.
УТЛЦ був створений для спрощення алгоритму взаємодії залізничників з клієнтами-вантажовідправниками. Наступним етапом цього процесу має стати створення Єдиного розрахункового центру "Укрзалізниці".
"УТЛЦ відбувся, центр успішно працює над укладенням договорів, у тому числі і прямих - з клієнтами-вантажовласниками, зокрема, з тими ж вугільними лісозаготівельними, хімічними компаніями. Однак частина вантажовласників все одно пропонують нам своїх експедиторів через те, що вони так звикли працювати і не готові виконувати експедиторські функції, - пояснив Петро Науменко. - Великі підприємства не бажають витрачати час і займатися цим процесом, тому вони наймають експедиторські компанії, які закривають усі транспортні питання. Сьогодні, навіть коли до нас звертається підприємство, щоб працювати безпосередньо з УТЛЦ, потім воно все одно надає свого експедитора. У нас сотні договорів з експедиторами, і це добре, адже вони розуміють процеси укладення договорів, вміють працювати як з підприємствами, так і з залізницями".
За словами Науменка, зараз залізнична галузь вибудовує нову логістику вантажоперевезень і відпрацьовує нові методи роботи.
"У перспективі філії УТЛЦ з'являться на всіх залізницях України. Одночасно йде процес організації роботи Єдиного розрахункового центру "Укрзалізниці". Всі питання знімуться, коли буде створена система укладення договорів та відпрацьовані всі операції з розрахунків за користування вагонами. Тобто, ми ніколи не відмовимо клієнта, який бажає працювати напряму", - зазначив Науменко.
Зміна алгоритму взаємодії з клієнтами передбачає спрощення внутрішніх перевізних технологій. Зокрема клієнт під час укладення угоди буде знати весь ланцюг проходження вантажу і точні терміни виконання перевезення.
"Важливо, щоб від процесу заявки до завершення перевезення забезпечувалося мінімальна кількість операцій і стиковок клієнта і залізниці. В ідеалі ми повинні бачити свого клієнта лише один раз - при укладанні з нами угоди про обслуговування. Все інше - прийняття заявки на перевезення, оформлення вантажу, відстеження ходу перевезень, буде здійснюватися дистанційно", - розповів директор Українського транспортно-логістичного центру Володимир Іващук.
Зазначимо, раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" також планує перейти на єдину стратегію розрахунків в імпортних, експортних і транзитних перевізних операціях.