"Укрзалізниця" розробляє семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів. Про це сказав генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк, повідомляє прес-служба компанії.
"Ця програма входить до пріоритетів галузі. Це хороший, абсолютно здоровий європейський досвід для країни. Основні міжрегіональні маршрути мають 500-600 км - за міжнародною практикою це досить оптимальна відстань для впровадження таких денних, або неспальних поїздів", - зазначив генеральний директор "Укрзалізниці".
За його словами, програма впроваджуватиметься поетапно. На першому етапі створюватиметься швидкісний транспортний коридор Львів-Донецьк-Харків, який буде полігоном для випробування розмежування руху пасажирських та вантажних поїздів.
За словами М.Костюка, окрім економічних показників пріоритетною для залізничної галузі є і екологічна складова.
"Розділивши пасажирські та вантажні напрямки, ми запропонуємо створити в межах України кілька пасажирських транспортних коридорів. Будуть сформовані внутрішньодержавні пріоритетні пасажирські, суто пасажирські і вантажні транспортні коридори. На останніх буде створено бізнес-площадку для вантажних перевезень і транзиту, а також створені умови для курсування приміських поїздів. На пріоритетних пасажирських напрямках будуть збудовані маршрути міжрегіональних нічних поїздів, що певний період залишатимуться актуальними. Це поїзди, які з'єднують західний і східний кордон України, наприклад, класичним нічним поїздом буде Донецьк-Ворохта, Львів-Сімферополь та інші. На суто пасажирських напрямках буде організовано швидкісний рух. Там не курсуватимуть вантажні поїзди. Ці напрямки стануть базовими для повноформатних магістралей зі швидкістю більше 200 км/год." - поінформував М.Костюк.