"Укрзалізниця" планує найближчим часом модернізувати 30 тепловозів серії М62 на суму 498 млн грн. Про це під час наради на тему випробувань модернізованого тепловоза М62 з використанням силового обладнання "Дженерал Моторс" 25 жовтня в локомотивному депо "Дарниця" заявив перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
Вартість модернізації М62 випробуваного тепловоза становила 16,6 млн грн. Роботи виконано в локомотивному депо "Ковель" Львівської залізниці.
За словами Сергієнка, передбачається, що модернізація торкнеться не тільки тепловозів М62, а й інших типів.
"Якщо взяти до уваги вартість модернізованого рухомого складу, то вона має складати не більше 40% від нового. Це є світовою практикою, до якої ми прагнемо. Крім того, не менше ніж наполовину має бути збільшено строк служби від встановленого заводом-виробником. Окупність поглибленої модернізації складе, за нашими підрахунками, п'ять років. Відбудеться це не тільки за рахунок економії палива та мастил, але й завдяки зменшенню, зокрема, витрат на технічне обслуговування рухомого складу. У цілому ж, "Укрзалізниця" має серйозні перспективи з оновлення рухомого складу. Вважаю, що є реальні можливості здійснити те, що заплановано", - наголосив Сергієнко.
В результаті модернізації питомі витрати палива на одиницю перевезеного вантажу у модернізованого тепловоза стануть нижче на 23,05%, а середньодобова продуктивність локомотива - вище на 38%. Економія коштів за життєвий цикл експлуатації тепловозу складе до 4,6 млн грн, а термін окупності становитиме 5,2 років.
Всього за розробленими "Укрзалізницею" інвестиційними програмами передбачена модернізація 100 локомотивів серії ЧМЕ3, 30 секцій М62 та 70 секцій 2М62 впродовж 2010-2015 рр. на орієнтовну суму 4 млрд 136,2 млн грн з ПДВ.