ua en ru

"Укрзалізниця" оцінила економічний ефект у 200 млн грн на рік від впровадження швидкісного руху поїздів

"Укрзалізниця" має намір отримувати економічний ефект у розмірі 200 млн грн на рік від реалізації проекту із будівництва та реконструкції залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності та запровадження швидкісного руху поїздів.

Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

Згідно повідомленню, наукове обґрунтування цього проекту, розрахованого до 2020 р., автори виклали у науковій роботі "Будівництво та реконструкція залізничної мережі України для збільшення пропускної спроможності та запровадження швидкісного руху поїздів".

„Це комплекс організаційних і технічних засобів, засобів будівництва, технологій, наукових розробок, які цілісно представляють такий продукт, як „cтворення оптимальної конструкції верхньої будови колії для впровадження швидкісного руху в Україні", - зазначив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

Розроблені в Україні нові технології та устаткування для зварювання рейок, нові конструкції стрілочних переводів і рейкових кріплень залізничники використовують для створення так званого „оксамитового шляху", безстикової колії необмеженої довжини.
Також повідомляється, що протягом останніх років залізничники уклали 5,2 тис. км безстикової колії, впровадили в експлуатацію 1704 комплекти нових сучасних конструкцій стрілочних переводів.

Також повідомляється, що в ході будівництва нових, реконструкції та модернізації українських залізниць з використанням сучасних науково-технічних рішень на напрямках Київ-Харків, Київ-Дніпропетровськ, Київ-Хутір Михайлівський створено умови для подальшого підвищення допустимих швидкостей руху поїздів до 160 - 170 км/год, а з придбанням сучасного рухомого складу - до 200 км/год.