"Укрзалізниця" на 25 років продовжує термін служби тепловозів шляхом їх модернізації
"Укрзалізниця" на 25 років продовжує термін служби тепловозів шляхом їх модернізації. Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".
Зазначається, що у процесі модернізації від старого тепловоза серії ЧМЕ-3 залишається лише рама, візок і колеса, а решту агрегатів, вузлів та обладнання замінюють сучасним. У такий спосіб термін служби основної серії маневрових тепловозів продовжують на 25 років. Модернізація тепловозів здійснюється в рамках галузевої програми до 2015 року. Залізничники запланували загалом модернізувати 100 тепловозів ЧМЕ-3, 30 - серії М62 та 70 - серії 2М62. При цьому локалізація виробництва комплектуючих на вітчизняних підприємствах мала б скласти 40%.
Особливу увагу під час модернізації фахівці приділяють штатному силовому обладнанню тепловоза. Заміна дизеля на сучасний й більш економічний покращує експлуатаційні характеристики локомотива, значно підвищує надійність його роботи, оскільки 50-70% експлуатаційних відмов тепловоза пов'язані із станом дизеля.
"Парк тепловозів "Укрзалізниці" є одним із найстаріших у Європі. Через зношеність локомотивів залізничники змушені частіше проводити позапланові ремонти тягового рухомого складу, що збільшує експлуатаційні витрати. Тому застосування ефективних технологій для значного подовження терміну служби тепловозів сприяє забезпеченню потреби у перевезеннях. Фахівці локомотивного господарства галузі працюють спільно із науковцями над вибором найбільш ефективних технічних рішень щодо продовження терміну експлуатації тягового рухомого складу, удосконалення його характеристик, зменшення експлуатаційних витрат" - розповів, коментуючи програму модернізації тепловозів міністр інфраструктури Володимир Козак.
Оновлення парку тягового рухомого складу "Укрзалізниця" здійснює не лише модернізацією локомотивів. Донецька, Львівська та Одеська залізниці у вересні уклали договори на поставку до 2016 року включно 350 електровозів у рамках виконання Програми оновлення локомотивного парку. Також здійснюється поставка локомотивів на Придніпровську залізницю згідно з договором між ДП "Укрзалізничпостач" й акціонерним товариством "Электровозостроитель" (Грузія) на придбання до 2016 року включно 110 вантажних електровозів постійного струму серії ВЛ11М/6.