"Укртелеком" розмістив облігації на 1,4 млрд грн
Вчора "Укртелеком" оголосив про випуск 4 серій облігацій на загальну суму 1,4 млрд грн., серії S та U випущені в кількості 6 тис. штук, а серії V і T - 8 тис. штук, передає "Комерсант-Україна".
Згідно з повідомленням, ці гроші провайдер має намір направити на підвищення ефективності існуючої телекомунікаційної мережі та будівництво нової інфраструктури.
Нагадаємо, в листопаді минулого року "Укртелеком" оголосив про додаткову емісію облігацій на суму 59,9 млн грн. Цінні папери повинні були бути бездокументарними.
"Укртелеком" є найбільшим інтернет-провайдером в Україні. Його абонентська база за підсумками 2013 року становить 1,64 млн осіб. Провайдер надає інтернет-доступ переважно за технологією ADSL дозволяє передавати дані по телефонному дроту. На сьогоднішній день ця технологія є застарілою і практично не використовується у світі. Модернізація дозволить "Укртелекому" розширити зону покриття мереж, що працюють за стандартом Ethernet (широкосмуговий доступ). Крім того, провайдер впровадить технологію підвищення пропускної здатності оптичних мереж DWDM.
Керівник аналітичного департаменту ІК Concorde Capital Олександр Паращій зазначає, що модернізація мереж є нагальним питанням "Укртелекому". "Надання послуги за стандартом ADSL зараз вже не завжди виправдовує себе", - вважає він. Однак, за його словами, у невеликих містах цей стандарт ще може зберегтися, оскільки проводити туди широкосмугову мережу буде економічно невигідно.
Партнер консалтингової групи E&C Анатолій Фроленков у свою чергу зазначив, що використання сучасних стандартів широкосмугового доступу дасть можливість "Укртелекому" в першу чергу зберегти свою абонентську базу. Фроленков вважає, що на ринку широкосмугового доступу в великих містах (понад 50 тис. жителів) провайдер зможе вистояти в конкурентній боротьбі. На його думку, "Укртелеком" повинен буде також поліпшити якість сервісу і підтримки абонентів, збільшити корпоративні продажі.
Крім того, щоб зробити якісний стрибок у своєму розвитку, "Укртелекому" доведеться вирішити ще ряд проблем. Олександр Паращій вважає, що компанії слід звернути увагу на розвиток свого маркетингового курсу. "Укртелеком" постійно розширює свою мережу, але при цьому її маркетингова політика практично не змінюється. Її розвиток змогло б суттєво прискорити зростання абонентської бази компанії", - говорить Паращій.