Експериментальна система закупівель та аналізу цін скоротила витрати "Укроборонпрому" майже на 35%. Саме такий результат концерн отримав з перших аукціонів електронних торговельних майданчиків, повідомили у прес-службі "Укроборонпрому".
Лоти були виставлені тиждень тому на двох інтернет-платформах. Експеримент стосувався товарів для ДП "Київський бронетанковий завод" - кабельно-провідникової і лакофарбової продукції, а також господарських потреб безпосередньо концерну.
По окремих позиціях закупівельні ціни вдалося знизити на 65%, крім того, з'явилося більше нових постачальників.
Завдяки електронним закупівельними майданчикам "Укроборонпром" тепер має можливість відслідковувати реальну ситуацію на ринку, запрошувати нових партнерів до участі в тендерах, а також прозоро і відкрито здійснювати свою діяльність.
Нагадаємо, сьогодні "Укроборонпром" заявив про укладення контракту на суму близько 1,5 млрд дол. У 2015 р. концерн планує випустити для ЗСУ продукції на 17 млрд грн.