"Укравтодор" наполягатиме на якнайшвидшому впровадженні безконтактних автоматизованих систем зважування вантажного автотранспорту. Про це повідомив глава Державного агентства автомобільних доріг України "Укравтодор" Євген Прусенко, повідомляє прес-служба держагентства.
"Якщо система на стаціонарному пункті визначила перевищення норми навантаження на вісь, зафіксувала в базі даних номер машини і час проїзду - вже буде неможливо "підкоригувати" дані. Отже, порушник не зможе вирішити питання на місці. У США автоматизованих систем близько 17 тисяч. На території Євросоюзу їх не менше, тому за кордоном статистика порушень з загальної кількості перевезень не перевищує 2%. В Україні, вже в перші дні роботи, тестова система безконтактного зважування (на 24-му кілометрі траси Київ-Чоп) показала, що перевантаженими рухаються дві третини великовантажних машин. Як у таких умовах зберегти дороги?", - зазначив Прусенко.
На думку голови "Укравтодору", не менш важливою задачею залишається законодавче закріплення контрольних повноважень за службою, яка забезпечуватиме працездатність систем, постобробку даних, контрольні зважування тощо. Сьогодні, за словами Прусенка, уряд готує законопроект, який не тільки закріпить контрольні функції за "Укртрансінспекцією", а й підвищить штрафи за порушення норм навантаження на вісь вантажного транспорту.
"Інспекція зможе на законних підставах зупиняти великовантажні автомобілі. Ганятися за тими, хто вирішить проігнорувати вимоги інспектора не будуть. Вантажний автомобіль, що не зупинився на вимогу ДАІ, автоматично "заробить" штраф. Така практика успішно розвивається в Росії. Перевізників, які вирішать другорядними, районними або путівцями обійти стаціонарні системи зважування, зустрінуть пересувні пункти", - підкреслив Прусенко.
Читайте також: Азаров доручив Вілкулу за місяць визначити ділянки для відстою перевантаженого автотранспорту