Адміністрація ПАТ "Чорноморський суднобудівний завод" (р. Миколаїв, "Смарт-Холдинг") повністю погасила заборгованість по заробітній платі за попередні періоди перед працівниками підприємства в обсязі 9,8 млн грн. Принципове рішення про виділення фінансової допомоги для повного погашення заборгованості прийнято акціонером компанії "Смарт-Холдинг" Вадимом Новинським. Про це йдеться в повідомленні прес-служби "Смарт-Холдингу".
Як повідомив виконавчий директор Smart Maritime Group (входить в "Смарт-Холдинг") Василь Федін, в даний час на ЧСЗ завершується процес реструктуризації і реалізується план антикризових заходів, який дозволить підприємству подолати наслідки втрати основних ринків збуту внаслідок погіршення світової кон'юнктури та військового конфлікту на сході країни. "Ми втратили традиційних замовників з Російської Федерації, інші клієнти також не поспішають розміщувати суднобудівні та ремонтні замовлення на території країни, де звучать вибухи. Тим не менш, на рівні власника було ухвалено рішення погасити заборгованість по зарплаті працівникам заводу", - зазначив виконавчий директор.
Він підкреслив, що таке рішення продиктоване бізнес логікою, оскільки відродження українського суднобудування неможливе без збереження кадрового і виробничого потенціалу суднобудівних підприємств.
"Тому ми пішли на відволікання інвестиційного ресурсу від інших бізнес-напрямків холдингу. Крім того, така можливість з'явилася завдяки оптимізації структури управління нашим суднобудівним бізнесом, освоєння виробництва нових видів продукції, в т.ч. для машинобудівних і металургійних підприємств", - додав Федін.
Виконавчий директор Smart Maritime Group вважає, що перехід конфлікту на сході в стадію мирного врегулювання дає надію на відновлення ритмічної роботи підприємства.
"Проведено ряд серйозних переговорів з російськими контрагентами і ми сподіваємося, що найближчим часом вони будуть реалізовані в конкретні контракти, в тому числі і для Чорноморського суднобудівного заводу", - повідомив керівник Smart Maritime Group.
ЧСЗ заснований в 1897 році, займається будівництвом і ремонтом танкерів, балкерів та інших типів суден, водотоннажністю до 105 тис. тонн. Поточно-позиційне виробництво спеціалізоване для серійного виробництва суден дедвейтом до 9 тис. тонн.
Завод входить до складу суднобудівного субхолдингу компанії "Смарт-холдинг", яку контролює бізнесмен Вадим Новинський.