Найбільший виробник соків "Сандора" і води IDS Group стали партнерами, пише «Комерсант-Україна». "Сандора" розширила свій портфель продукції, ставши дистриб"ютором води "Боржомі" і "Моршинська" в HoReCa в декількох областях. А IDS укріпила позиції в регіонах, де вона була представлена не так широко, як "Сандора".
"Сандора" стала офіційним дистриб"ютором торгових марок "Боржомі" і "Моршинська" в каналі HoReCa (готелі, ресторани, кафе) в Донецькій, Миколаївській, Херсонській і Одеській областях, повідомили в IDS Group (виробник води). Угода була підписана 17 травня. "'Боржомі' має традиційно сильні позиції в HoReCa, а 'Моршинська' до цих пір в цьому каналі збуту системно не продавалася", - повідомив генеральний директор IDS Group Марко Ткачук. За його словами, на HoReCa доводиться більше 30% продажів "Боржомі", тоді як "Моршинської" - менше 5%. За оцінками дослідницької компанії "Український маркетинговий проект" (UMP), сумарні продажі "Боржомі" за 2008 і 2009 рр. в HoReCa склали 228,76 млн грн, "Моршинської", - 88,3 млн грн.
Якщо проект виявиться успішним, IDS Group має намір передати "Сандорі" права на продаж і в інших областях, де вона має представництва прямих продажів, - Дніпропетровській, Львівській, Рівненській, Харківській, Запорізькій, Криворізькій області і Луцьку, розповів М.Ткачук.
У портфелі "Сандори" в Україні до цих пір марки мінеральної води не було, хоча в інших країнах компанія PepsiCo, що володіє нею, продає воду ТМ Aqua Minerale. У портфелі компанії в Україні - соки "Сандора", "Дар", "Садочок" і "Сандорік". Крім того, вона розливає холодний чай ТМ Sanday і Lipton, вина "Золота Ольвія" і "Святкова колекція", безалкогольні напої Pepsi, 7-Up, імпортує напій Adrenaline Rush.