Батьківський комітет повинен відігравати більшу роль в організації як благодійного фонду, так фінансових надходжень шкіл та дитсадів. Про це заявив народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Максим Луцький на міській педагогічній конференції для директорів навчальних закладів м. Києва.
Батьківський комітет повинен відігравати більшу роль в організації як благодійного фонду, так фінансових надходжень шкіл та дитсадів. Про це заявив народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Максим Луцький на міській педагогічній конференції для директорів навчальних закладів м. Києва.
Луцький зачитав законопроекти, які зараз знаходяться на розгляді і стосуються удосконалення освітньої політики. "Сьогодні ми можемо виділити основні проблеми середніх та дошкільних навчальних закладів: нехватка місць в дитячих садках, необхідність проведення медичного огляду в школах, матеріально-технічна база та ін. Звичайно, ми намагаємося знайти шляхи вирішення цих проблем, але мушу визнати, що на даний момент будь-яка школа без допомоги батьків існувати не може. Тому ми будемо посилювати роль батьківського комітету в частині організації, як благодійного фонду, так і фінансових надходжень", - сказав народний депутат.
Серед почесних гостей на конференції були також присутні голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, заступник голови КМДА Леонід Новохатько, начальник Головного управління освіти і науки м. Києва Оксана Добровольська, академік Національної академії педагогічних наук України Олександра Савченко, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка Віктор Огнев'юк та голова постійної комісії з питань освіти і науки Громадської ради при КМДА Марина Бурмака.
Зокрема, Попов зупинився на проблемах будівництва, реконструкції та ремонту навчальних закладів. Він зауважив, що за останні два роки 30 дитячих садків було подано в експлуатацію, а керівництво міста за допомогою уряду планує широкомасштабну програму реконструкції і будівництва нових об'єктів освітянської галузі.