"Однокласники" мають намір створити спільноту для любителів гумору, аналогічну MDK в соцмережі "ВКонтакте" (налічує майже 3 млн учасників). Займеться цим глава MDK Роберто Панчвідзе, який вирішив розширити свою діяльність після нещодавнього випадку блокування спільноти через спам. Тільки якщо в мережі "ВКонтакте" гумор в основному чорний, то в "Однокласниках" він буде добрим. Для нового роботодавця він також буде робити канал про автомобільні новини. А ще "Однокласники" зацікавлені в легальному розміщенні серіалів і мультфільмів.
"Однокласники" мають намір створити спільноту для любителів гумору, аналогічну MDK в соцмережі "ВКонтакте" (налічує майже 3 млн учасників). Займеться цим глава MDK Роберто Панчвідзе, який вирішив розширити свою діяльність після нещодавнього випадку блокування спільноти через спам. Тільки якщо в мережі "ВКонтакте" гумор в основному чорний, то в "Однокласниках" він буде добрим. Для нового роботодавця він також буде робити канал про автомобільні новини. А ще "Однокласники" зацікавлені в легальному розміщенні серіалів і мультфільмів.
Про те, що "Однокласники" домовилися про співпрацю з відомою спільнотою в соціальній мережі "ВКонтакте", розповіла керівник відеосервісу "Однокласників" Марина Краснова. MDK (це назва не абревіатура, а придумано за співзвучністю з матірнім аналогом слова "дивак") буде займатися розвитком подібного співтовариства, а також створенням відеоконтенту про автомобільні новини для каналу Fixter у цій соцмережі.
Читайте також: "ВКонтакте" і "Однокласники" потрапили в рейтинг найбільших соцмереж, лідирує Facebook
Співвласник і адміністратор MDK Роберто Панчвідзе пояснює співпрацю з "Однокласниками" тим, що після недавнього блокування спільноти "ВКонтакте" йому необхідно знизити ризики, а також утримати і залучити нову аудиторію. За його словами, зараз співтовариство MDK має щомісячну аудиторію з 12 млн відвідувачівй при цьому орієнтується на досить молоду аудиторію у віці від 16 до 24 років. Але якщо ми будемо сидіти на одному майданчикуе то наш дохід перестане рости. В один прекрасний момент ми зрозуміли, що можемо вийти з "ВКонтакте", - заявив Панчвідзе.
Він додав, що аудиторія "Однокласників" приваблива для нього і є цільовою. "Ми врахували демографію і вирішили, що користувачам "Однокласників" потрібен більш легкий, добрий гумор, хоча кардинально відрізнятися від того, що є на MDK, контент не буде", - пообіцяв Панчвідзе.
Читайте також: "Однокласники" і "Вконтакте" заблокувала кілька десятків спільнот з відповідями до ЄДІ
За його словами, MDK цікавий рекламодавцям, які представляють малий бізнес. "Багато підприємців, які нещодавно запустили свій інтернет-магазин або відкрили справу, неодмінно звертаються до нас", - говорить Панчвідзе. Серед великих рекламодавців пости розміщують KFC, Coca-Cola, "Ашан". "Нещодавно ми почали вводити посади з прихованою рекламою, ми самі виробляємо контент для рекламодавців, де у форматі вірусу розміщений той чи інший бренд", - додав Панчвідзе.