НАК "Нафтогаз" планує продавати альтернативне моторне паливо ТОВ "Азовська нафтова компанія" під власним брендом, який буде представлений в найближчий місяць. Потім буде створена мережа брендових АЗС "Нафтогазу". Про це виданню "Комерсант-Україна" заявив радник голови правління "Нафтогазу" Фелікс Луньов.
За його словами, до кінця року в неї увійдуть до 250 власних і джоберських (франчайзингових) заправок. Згодом мережа буде розширена до 300 АЗС. "У нас існує мережа партнерських нафтобаз, на яких є можливість зберігати альтернативне паливо в окремих резервуарах, не допускаючи його змішування з звичайним пальним", - говорить Луньов. В "Нафтогазі" планують продавати до 1,1 млн т палива (зараз - близько 600 тис. т, що випускаються Шебелинським ГПЗ) щорічно. Це дозволить зайняти 5% роздрібного і 11% оптового ринків нафтопродуктів, відзначає аналітик UPECO Олександр Сіренко.
Власники підприємства не розголошуються. За словами Сіренко, це група донецьких підприємців, що вирішили вкласти близько 30-35 млн дол. у будівництво НПЗ в промисловому районі з добре розвиненою транспортною інфраструктурою. За інформацією гендиректора компанії Fuel Alternative Віталія Давія, устаткування для підприємства закупили у американської компанії Koch-Glitsch, а вироблене на заводі паливо сертифіковане в країнах Євросоюзу та українським інститутом МАСМА. У середньому вартість альтернативного палива, у тому числі і Innovative, на 1-1,5 грн нижче, ніж звичайних нафтопродуктів, відзначає Сіренко.
Нагадаємо, 6 липня голова правління НАК "Нафтогаз України" Євген Бакулін і генеральний директор ТОВ "Азовська нафтова компанія" Андрій Чередников підписали меморандум про співпрацю у сфері виробництва і маркетингу альтернативного пального.