"Метінвест" приступив до реалізації нової технології вантаження чавуну на рейді Керчі
Ринок США вкрай важливий для нас - він є найбільшим ринком збуту чавуну, виробленого підприємствами групи "Метінвест". Так директор з продажів групи "Метінвест" Дмитро Ніколаєнко прокоментував те, що група "Метінвест" спільно з компанією "Трансшип" у квітні 2014 року вперше здійснила довантаження чавуну на рейді Керчі (на теплохід Common Calipso, який прямував з України ( Маріуполь) в США ( Мобіл), було довантажено 23 тис. т чавуну. При цьому загальний обсяг партії чавуну виробництва ММК ім. Ілліча склав 50 тис. т).
"Реалізована технологія довантаження дозволить підвищити конкурентоспроможність нашої продукції і забезпечить регулярність поставок на адресу американських споживачів", - зазначив Ніколаєнко.
У свою чергу Ольга Овчинникова, директор з логістики групи "Метінвест", підкреслила: "Чавун - досить складний для перевалки вантаж - важкий і вимагає делікатного вантаження. До того ж при вантаженні на рейді існує складність у швартуванні догрузочного флоту, а часто доводиться працювати при поганих погодних умовах. Тому рейдова довантаження чавуну є унікальною - таку послугу не надає ніхто на ринку".
Зазначимо, що в рамках оптимізації наскрізних логістичних витрат при поставках чавуну в США на голландському заводі Verstegen були розроблені і виготовлені пелюсткові грейфери, які ідеально підходять для роботи з чавуном. При догрузці використовувалася спеціальна техніка - перевантажувальний комплекс вантажопідйомністю 35 тис. т, обладнаний двома грейферними кранами вантажопідйомністю 35 т кожен.