"Китайський Apple" готується запустити власний смарт-телевізор
Xiaomi продовжує забирати хліб у Apple. Правда, поки тільки в Китаї. Компанія, яка вже обганяє "яблуко" по продажам смартфонів на ринку КНР, тепер готується запустити власний смарт-телевізор.
Пристрій стане чимось на зразок Apple TV китайського виробництва. Звичайно, на ринку вже існують телевізори, здатні підключатися до мережі, але в Китаї їх ще мало, так що "розумне" ТБ від Xiaomi може швидко заповнити вакантну нішу, повідомляє телеканал "Росія 24".
Діагональ екрана телевізора складе 47 дюймів, але коштувати він буде всього 490 дол. Мережева функція новинки базується на можливості ОС Android, і це теж неприємні новини для Apple. Правда, поки не дуже зрозуміло, чи буде девайс від Xiaomi підключатися до повноцінних спеціально створених для нього ресурсів або ж поки у Xiaomi є тільки "залізо", пара демонстраційних каналів і купа амбіцій.
Раніше про проекти в області онлайн-телебачення і повідомили інтернет-гіганти Піднебесної - Baidu Inc. і Alibaba Group Holding Ltd. Так, Baidu буде продавати ТВ з діагоналлю екрана 48 дюймів в союзі з TCL Multimedia Technology Holdings Ltd.
Місцеві аналітики говорять про те, що підхід Xiaomi і інших китайських гравців до створення смарт-телебачення відрізняється низькою вартістю пристроїв і націленістю на отримання стабільного доходу від продажу контенту і реклами.
Apple поки не реалізувала свій масштабний проект у галузі "розумного" мережевого телебачення і продає приставку для звичайного телевізора, здатну завантажувати і програвати фільми і телевізійні шоу, придбані або орендовані у iTunes, або відтворювати потокове відео з Netflix. Мова про повноцінний багатоканальний ТВ поки не йде. До речі, у Xiaomi така приставка теж є. І є свій AppStore.
Компанія була створена лише два роки тому, але встигла привернути інтерес споживачів. Зараз пристроями Xiaomi користуються близько 20 млн осіб, 14,5 млн з яких живуть в Китаї, Гонконгу і на Тайвані. За даними компанії Antutu, в першій половині поточного року смартфон Mi 2S виявився найбільш продаваним смартфоном серед китайських споживачів. Слідом за ним йде останній девайс від південнокорейського гіганта Samsung S4.
Xiaomi часто порівнюють з Apple, а її генерального директора Лей Хуна називають "китайським Стівом Джобсом". І мабуть, не дарма. За даними компанії Canalys, в II кварталі в Китаї Xiaomi продала більше своїх смартфонів, ніж виробник iPhone.