Проблеми зі зв'язком, які сьогодні виникли у "Київстару" були через збій у програмному забезпеченні IP мережі і позначилися на роботі систем, що обслуговують мобільний сегмент. Про це йдеться в повідомленні "Київстару".
Проблеми зі зв'язком, які сьогодні виникли у "Київстару" були через збій у програмному забезпеченні IP мережі і позначилися на роботі систем, що обслуговують мобільний сегмент. Про це йдеться в повідомленні "Київстару".
"Спеціалісти "Київстар" о 13.30 повністю відновили функціонування усіх послуг мобільного зв'язку в мережі. Всі системи компанії працюють у штатному режимі. Нагадуємо, що сьогодні , починаючи з 11.30 в деяких абонентів "Київстар" спостерігались складнощі із користуванням мобільним зв'язком. Причина - збій в програмному забезпеченні IP мережі, що позначився на роботі систем, які обслуговують мобільний сегмент. Наразі, причину збою повністю усунено", - йдеться у повідомленні.
Читайте також: У "Київстара" тимчасові технічні проблеми зі зв'язком
Проблеми зі зв'язком користувачі мобільного оператора відчули сьогодні з ранку. виникали складності при здійсненні дзвінків і обриви дзвінків під час з'єднання.
Офіційний сайт "Київстару" також працював з перебоями.
"Київстар" - український телекомунікаційний оператор стільникового зв'язку. Компанія заснована в 1994 р. Надає послуги мобільного зв'язку з 1997 р. Президент компанії - Ігор Литовченко.
"Київстар" обслуговує близько 27 млн абонентів (станом на 1 березня 2013). Мережа "Київстар" охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України, забезпечуючи покриття території, де проживає 99% населення України. "Київстар" надає послуги EDGE / GPRS на всій території свого покриття України. Роумінгові послуги компанія "Київстар" надає в мережах 326 зарубіжних операторів у 195 країнах на 5 континентах світу.