"Київреклама" 23 квітня почне самостійно зносити недемонтовані щити зовнішньої реклами
Оператори зовнішньої реклами не встигають демонтувати конструкції в центрі Києва. Згідно з концепцією розміщення зовнішньої реклами, щити повинні були зникнути до 15 квітня, але процес тільки почався - оператори до останнього сподівалися на послаблення умов. Міська влада погрожує почати масовий примусовий демонтаж конструкцій на початку наступного тижня, пише "Комерсант-Україна".
В неділю закінчився термін, відведений Київрадою операторам зовнішньої реклами для демонтажу конструкцій в центрі Києва. Проте за цей час ринок не зміг виконати всі умови, відзначає начальник головного управління зовнішньої реклами Олег Титаренко, фактично демонтаж почався тільки на цих вихідних. "Оператори намагаються виграти більше часу: на ці щити у них укладені контракти з рекламодавцями, і чим довше провисить реклама, тим вище буде прибуток", - говорить він. Як повідомили в прес-службі заступника голови Київської міської держадміністрації (КМДА) Олександра Пузанова, незалежно від обставин, 23 квітня комунальне підприємство "Київреклама" почне зносити щити примусово.
Очищення міста від зовнішньої реклами великого формату КМДА приурочує до чемпіонату Євро-2012, хоча UEFA цього і не вимагає, а наполягає лише на тому, щоб носії не містили ніякої реклами, окрім тієї, що надається спонсорами чемпіонату. "Київ як приймаюче місто узяло на себе певні зобов'язання з проведення чемпіонату Євро-2012. Із самого початку в цілях регулювання розміщення зовнішньої реклами в столиці київська влада ввела мораторій на установку нових конструкцій", - пояснював раніше заступник голови КМДА Олександр Пузанов. Але мораторію на установку конструкцій місту здалося мало - і була прийнята нова концепція.