Публічне акціонерне товариство "Київхліб" виграло конкурс зі створення мережі з продажу соціального хліба.
Публічне акціонерне товариство "Київхліб" виграло конкурс зі створення мережі з продажу соціального хліба. Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.
Як зазначається, "Київхліб" виграв конкурс по всім чотирьом лотам. Умовами кожного з них передбачено встановлення 50-ти тимчасових споруд роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами у зручних для городян місцях. Всього в столиці повинні з'явиться 200 торгових точок, розташованих у всіх районах міста.
За даними прес-служби, загальний розмір залучених інвестицій становитиме 46 млн грн, а проект буде реалізований протягом 4 місяців після набрання чинності інвестиційного договору.
Зазначається, що "Київхліб" зобов'язаний три роки продавати хліб за цінами, які не перевищують ціну за станом на 15 серпня 2014 року. Ці види хліба повинні бути постійно в наявності і становити не менше 70% в загальному асортименті.
При цьому додатково можливий продаж, за умови герметичної упаковки, молочних товарів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів та чаю та кави. Алкоголь і пиво продавати заборонено.
Нагадаємо, у вересні КМДА почала інвестиційний конкурс з продажу "соціального" хліба, який повинен був триватиме до 24 вересня.