Група компаній "Газ Україна" до 2014 року має намір вивести на український ринок власний паливний бренд. Згідно повідомленню, зараз група консолідує активи в рамках єдиного енергетичного холдингу і розраховує сформувати в 2013 році роздрібну мережу з 250 АЗС.
"Газ Україна" виходить на новий етап розвитку, реформує структуру управління і стандартизує свою діяльність. Аби підвищити маржинальність продажів, в 2013 р. група розробить і представить ринку новий паливний бренд. Під цією торгівельною маркою здійснюватиметься реалізація всіх енергоносіїв, якими ми оперуємо. Але в першу чергу це торкнеться продажів нафтопродуктів кінцевим споживачам на власних АЗС, число яких в 2013 році ми плануємо довести до 250 одиниць", - говориться в повідомленні групи.
Зараз ГК "Газ Україна" реалізує нафтопродукти і зріджений газ через 150 АЗС, що працюють під різними брендами у всіх регіонах країни. Зокрема, партнерами групи на роздрібному ринку є компанії "Експогаз", "Автотранс", "Фоб", "Каргаз", "Бест Ойл", "Афган" і ряд інших мереж.
"Газ Україна" - український енергетичний холдинг, що динамічно розвивається, спеціалізується на торгівлі зрідженим і природним газами, широким спектром нафтопродуктів і товарів для нафтогазової галузі. Центром корпоративного управління холдингу в даний час є ТОВ "Газ Україна 2009". Компанія реалізує енергоресурси великим і дрібним оптом у всіх регіонах України, використовуючи для їх доставки найбільш ефективні логістичні можливості. У числі партнерів - НАК "Нафтогаз Україна", ПАО "Укрнафта", ТНК-ВР, Лукойл, ПАО "Укртатнафта" і інші великі учасники ринку.
Група займає лідируючі позиції на українському ринку крупнооптової торгівлі зрідженим газом. Для формування стійких каналів збуту група з початку 2011 р. приступила до створення власної збутової мережі АЗС на території України і на ринках Центральної Європи.