"Єдиний квиток" запрацює в Києві з середини 2014
Перехід від наявної системи оплати до електронною на 15-30% збільшить прибутковість комунального транспорту. Про це повідомив заступник голови Київської міської держадміністрації Михайло Костюк під час презентації проекту "Єдиного квитка".
"Точний облік пасажирів зменшить залежність комунальних підприємств від субсидій, вони зможуть заздалегідь планувати свій бюджет. Також це дозволить розширити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв з урахуванням реального, а не номінального пасажиропотоку. Реалізація цього проекту підвищить якість обслуговування пасажирів, що передбачено завданням Президента України Віктора Януковича з розвитку транспортної інфраструктури", - підкреслив заступник голови КМДА.
За його словами, зараз йде розробка методики розрахунку вартості проїзду. Розглядаються основні принципи європейських міст, наприклад, оплата разового проїзду, оптової поїздки, оплата поїздок часу (для Києва пропонується 75 хвилин), проїзні на місяць/рік для постійних жителів і туристів.
"Основним принципом, після зміни технології розрахунку вартості, є формування максимально лояльного цінового коридору для оптового споживача. Ситуативний користувач платити фіксовану вартість разової поїздки, яка буде доведена до рівня економічно обґрунтованої ціни. Говорити про конкретну вартість проїзду ми не можемо, поки не пройдений етап узгодження самої технології розрахунку і не вирішено питання тарифної політики, - зазначив Михайло Костюк. - Знадобиться мінімум півроку для тестової експлуатації системи. На мою думку, реальний механізм електронного наскрізного розрахунку і нова система оплати можуть почати працювати з середини 2014 року".