"Дельта Банк" з 21 жовтня 2013 р. запустив портал "Дельта Кредит" (www.delta-credit.com.ua), з допомогою якого підключити online-кредитування зможе будь-який Інтернет-магазин. Про це повідомляє прес-служба банку.
"Дельта Банк" з 21 жовтня 2013 р. запустив портал "Дельта Кредит" (www.delta-credit.com.ua), з допомогою якого підключити online-кредитування зможе будь-який Інтернет-магазин. Про це повідомляє прес-служба банку.
"Такий вид кредитування дозволяє всім, хто зацікавлений, купувати товари в кредит, отримувати рішення від банку, не виходячи з дому, і вибрати комфортний для себе спосіб оформлення кредиту та отримання товару", - йдеться в повідомленні.
Банк очікує, що новий портал зробить кредитування онлайн в Україні ще більш доступним, об'єднавши під одним брендом "Дельта Кредит" ряд сервісів по кредитуванню в інтернет-магазинах. На сьогоднішній день спільні проекти з online-кредитування працюють вже більш ніж з 40 інтернет - магазинами, серед яких "Розетка", "Фоксмарт", " Комфі", "Мобіллак" та інші.
В Україні це - перша подібна практика. На сьогодні на банківському ринку СНД кредитування інтернет-магазинів на своєму майданчику пропонує тільки російська ТКС. Нововведення допоможе магазинах збільшити свої продажі, а клієнтам - оформити бажаний товар у кредит за мінімальний час.
"Кредитування споживчого попиту в інтернет - це те, що добре драйвит продажу. Споживачі звикли до кредитування в оффлайн роздробі. Паралельно з цим процесом роздріб освоїла онлайн канал продажів. Та кредитування попиту по цьому новому каналу - природне продовження еволюції розвитку. Тим більше, що офлайновий попит на дану послугу вже практично досяг свого піку. "Дельта" пропонує рішення за заявкою протягом 20 хвилин - це цілком гарна обіцянка для споживача, який звик до швидкої взаємодії з сервісом в Інтернеті", - вважає керуючий партнер маркетинг-групи OS-Direct Лілія Горіла.
"Дельта Банк" планує, що більше чотирьох мільйонів його клієнтів зможуть скористатися кредитом і вибрати один з продуктів, пропонованих компаніями-партнерами. Скорингова модель банку допомагає приймати позитивні рішення по більшості розглянутих заявок - рівень позитивних рішень для своїх клієнтів становить 95 %, а для нових - до 85% .
Інтеграція з "Дельта Кредит" у першу чергу дозволить збільшити обсяги продажів інтернет-магазину, оскільки за рахунок отримання кредитних коштів клієнт зможе придбати дорогий товар або більше товарів.
"Ми по-новому подивилися на Інтернет-кредитування. На перший погляд, "Дельта Кредит" виглядає просто як web-сайт, але це не так. Портал - це тільки вершина айсберга. Банк переглянув ряд процедур, розробив систему опцій і сервісів для партнерів та їх співробітників у рамках співпраці з кредитування. Так, менеджер інтернет-магазину зможе комфортно працювати в особистому кабінеті, а в разі необхідності - звернутися в службу підтримки. Також він з легкістю розмістить кредитний цінник біля свого товару, а зручна форма кредитної заявки на сайті інтернет-магазину допоможе залучити більше клієнтів", - коментує заступник голови ради директорів АТ "Дельта Банк" Світлана Чирва.
В рамках сервісу пропонуються три зручні схеми співпраці на вибір інтернет-магазинів. Схема "Швидкий старт" підійде для невеликого бізнесу. Вона передбачає розміщення кредитного цінника на товар свого магазину з інформацією про розмір платежів, а також доставку товару після оформлення товару в банку. Додатково до простої схеми можна підключити можливість оформлення кредиту при доставці товару - це "Оптимальний варіант". Великим компаніям пропонується схема "Індивідуального підходу" - повна автоматизація процесів за рахунок інтеграції систем всіх учасників. Схема "Індивідуальний підхід" може доповнюватися опціями, які необхідні того чи іншого бізнесу.