"АероСвіт", "Донбасаеро" та "Дніпроавіа" бажають ставити на нові Ан-158 двигуни General Electric, а не "Мотор Січ", - Олександр Ківа
"АероСвіт", "Донбасаеро" та "Дніпроавіа" бажають ставити на нові Ан-158 двигуни General Electric, а не "Мотор Січ". Про це в інтерв'ю РБК-Україна заявив віце президент ДП "Антонов" Олександр Ківа.
"Альянсом авіакомпаній у складі "АероСвіту", "Донбасаеро", "Дніправіа" озвучено, що вже в найближчі три роки вони готові взяти до 15 літаків Ан-158. Саме їх побажанням було встановити на цей літак двигуни General Electric. Зовсім не тому, що вони погано відгукуються про двигуни "Мотор Січ". Вони хочуть зменшити свої витрати шляхом єдиної системи підтримки двигунів від одного виробника", - зазначив Ківа.
Ківа додав, що компанія провела серйозний раунд переговорів, з'ясувала побажання компаній. "Не все так критично: при певних доопрацюваннях запорізьких двигунів, авіакомпанії готові працювати і з ними. Тому ми покращуємо систему нашої післяпродажної підтримки літаків, двигунів та забезпечення комплексного сервісу для замовників, гарантії надійності. Але, в той же час, ми розуміємо, що ринок все одно буде вимагати альтернативного двигуна. Тому ми ведемо відповідні опрацювання", - зазначив віце-президент "Антонова".
Відповідаючи на питання, чи впала репутація двигунів "Мотор Січ", Ківа зазначив: "Літаки сьогодні виходять на хороші показники по нальоту - до 400 годин на місяць. Фактично перевищено поріг беззбитковості. Таким чином, сьогодні експлуатація Ан-148 вже приносить дохід. Але є замовники, які вимагають, щоб літак був сертифікований за західними вимогами. Тому ми повинні використовувати в літаку агрегати, які мають сертифікат до установки по західним вимогам. Двигуни "Мотор Січ" станом на сьогодні таких сертифікатів не мають".
Віце-президент "Антонова" додав, що серед замовників є ті, хто використовує парк літаків Boeing і працює з двигунами General Electric. "У них вже склалася певна політика взаємин з цією компанією, тому вони просять нас встановити двигун General Electric. І готові платити за ці літаки".
ДП "Антонов" входить до ДАК "Антонов", куди також входять філія ДП - "Серійний завод "Антонов" (раніше - КиДАЗ "Авіант"), ДП "410-й завод цивільної авіації" і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство. I півріччя компанія закінчила із чистим прибутком 102, 4 млн грн, збільшивши чистий дохід на 27,61%, або на 265,4 млн грн до 1,226 млрд грн в порівнянні аналогічним періодом минулого року.
"Мотор Січ" - одне з найбільших підприємств в світі з випуску авіаційних двигунів для літаків і вертольотів, а також промислових газотурбінних установок.
"Авіакомпанії" "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" входять до Стратегічного альянсу "Українська авіаційна група". Перевізники сформували загальну мережу маршрутів і склали спільний розклад польотів, направлений на оптимізацію стиковок авіарейсів і створення нових пасажиропотоків.