За кожним юридичним споживачем ПАТ "Житомирагаз" закріплений окремий менеджер
За кожним юридичним споживачем ПАТ "Житомирагаз" закріплений окремий менеджер, який визначає точний та зручний час прийому клієнта. Запровадження такого індивідуального підходу в обслуговуванні корпоративних споживачів допоможе їм пришвидшити вирішення питань, пов’язаних із розподілом природного газу, повідомляє прес-служба компанії.
Щомісяця, відповідно до "Кодексу газорозподільних систем", з 1-го по 5-те число підприємці повинні звірятися із компанією щодо обсягів спожитого газу. Відкриття нового офісу значно спростить для них цю процедуру, адже усі операції, пов’язані із розподілом природного газу, будуть проводитися з персональним менеджером у домовлений час.
Всього за кілька хвилин корпоративні клієнти компанії зможуть відкрити особовий рахунок, отримати або внести зміни до договору чи вирішити інші питання.
"Відкриття мультифункціонального кабінету - це крок назустріч представникам бізнесу області. Особливість нового підходу в обслуговування цієї категорії споживачів полягає в тому, що усі операції щодо розподілу природного газу, можна урегулювати в одному місці. Кожен підприємець буде контактувати з окремим менеджером, визначаючи зручний час візиту до компанії", – зазначив голова правління Валентин Ющенко.
Крім того, у червні цього року для побутових клієнтів почав діяти Центр обслуговування у м. Новоград-Волинський. Також за останні два роки для спрощення механізму комунікації із споживачами природного газу компанія створила щонайменше чотири нових сервіси.