"Житомиргаз" запровадив новий формат обслуговування для юросіб
За кожним юридичним споживачем ПАТ "Житомирагаз" закріплений окремий менеджер
За кожним юридичним споживачем ПАТ "Житомирагаз" закріплений окремий менеджер, який визначає точний та зручний час прийому клієнта. Запровадження такого індивідуального підходу в обслуговуванні корпоративних споживачів допоможе їм пришвидшити вирішення питань, пов’язаних із розподілом природного газу, повідомляє прес-служба компанії.
Щомісяця, відповідно до "Кодексу газорозподільних систем", з 1-го по 5-те число підприємці повинні звірятися із компанією щодо обсягів спожитого газу. Відкриття нового офісу значно спростить для них цю процедуру, адже усі операції, пов’язані із розподілом природного газу, будуть проводитися з персональним менеджером у домовлений час.
Всього за кілька хвилин корпоративні клієнти компанії зможуть відкрити особовий рахунок, отримати або внести зміни до договору чи вирішити інші питання.
"Відкриття мультифункціонального кабінету - це крок назустріч представникам бізнесу області. Особливість нового підходу в обслуговування цієї категорії споживачів полягає в тому, що усі операції щодо розподілу природного газу, можна урегулювати в одному місці. Кожен підприємець буде контактувати з окремим менеджером, визначаючи зручний час візиту до компанії", – зазначив голова правління Валентин Ющенко.
Крім того, у червні цього року для побутових клієнтів почав діяти Центр обслуговування у м. Новоград-Волинський. Також за останні два роки для спрощення механізму комунікації із споживачами природного газу компанія створила щонайменше чотири нових сервіси.