"Яндекс" передав права на продаж частини медійних продуктів в Україні
Теперь компанія зосередиться на продажу контекстної реклами в "Яндекс.Директ"
Компанія "Яндекс" передала спеціалізованим агентствам права на продаж в Україні частини медійної реклами. Про це сьогодні повідомили у прес-службі "Яндекс.Україна".
Як зазначається, рекламу на головній сторінці Яндекса", в тому числі в мобільній версії, тепер продає компанія T-Sell, а рекламу на "Кинопоиск" - компанія Admixer.
T-Sell і Admixer давно працюють на українському ринку і від 2014 року співпрацюють з "Яндексом". Нові домовленості дозволять IT-компанії зосередитися на продажу контекстної реклами у "Яндекс.Директ".
"Схема продажу інших медійних продуктів (банери, що розміщуються за аукціонною моделлю, (RTB) і медійно-контекстний банер) не змінилася. Їх, як і раніше, можна придбати як через агентства, так і звернувшись до менеджерів "Яндекса"", - йдеться в повідомленні.
З 1 січня медійну рекламу на Яндексі в Україні продають T-Sell і Admixer https://t.co/jQWCRn5Hqo
— Яндекс.Україна (@yandex_ua) 13 января 2016
Нагадаємо, напередодні Нового року "Яндекс" провів тематичне дослідження масових пошукових переваг української інтернет-аудиторії.
Як повідомлялося, екс-співробітника "Яндекса" засудили за крадіжку у компанії ключового алгоритму.