ua en ru

"Яндекс" передав права на продаж частини медійних продуктів в Україні

"Яндекс" передав права на продаж частини медійних продуктів в Україні Фото: інтернет-пошуковик "Яндекс" (РБК)

Теперь компанія зосередиться на продажу контекстної реклами в "Яндекс.Директ"

Компанія "Яндекс" передала спеціалізованим агентствам права на продаж в Україні частини медійної реклами. Про це сьогодні повідомили у прес-службі "Яндекс.Україна".

Як зазначається, рекламу на головній сторінці Яндекса", в тому числі в мобільній версії, тепер продає компанія T-Sell, а рекламу на "Кинопоиск" - компанія Admixer.

T-Sell і Admixer давно працюють на українському ринку і від 2014 року співпрацюють з "Яндексом". Нові домовленості дозволять IT-компанії зосередитися на продажу контекстної реклами у "Яндекс.Директ".

"Схема продажу інших медійних продуктів (банери, що розміщуються за аукціонною моделлю, (RTB) і медійно-контекстний банер) не змінилася. Їх, як і раніше, можна придбати як через агентства, так і звернувшись до менеджерів "Яндекса"", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, напередодні Нового року "Яндекс" провів тематичне дослідження масових пошукових переваг української інтернет-аудиторії.

Як повідомлялося, екс-співробітника "Яндекса" засудили за крадіжку у компанії ключового алгоритму.