"Яндекс" розпочав переговори щодо партнерства із Facebook
Може йтися як про спільне просування сервісів, так і про рекламні вигоди
Інтернет-компанія "Яндекс" розпочала переговори щодо співпраці з найбільшою у світі соціальною мережею Facebook. Про це з посиланням на джерело, близьке до партнерів "Фейсбуку", повідомляє сьогодні російська газета "Ведомости".
Як зазначається, під час обговорення на цьому етапі мова може йти як про спільне просування сервісів, так і про рекламні вигоди.
За даними джерела, сторони обговорюють як варіанти спільного просування сервісів "Яндекса" для російської аудиторії соцмережі, так і обмін даними користувачів двох компаній.
Facebook у даному разі може бути зацікавлений у таких сервісах, як покупка авіаквитків, товарів, квитків в кіно, виклик таксі або бронювання готелів. У свою чергу, "Яндекс" міг би стати їх оператором для соціальної мережі, оскільки у нього є "Яндекс.Афіша", "Яндекс.Таксі", а також "Яндекс.Маркет".
Ще один варіант співпраці - система, яка буде показувати користувачам соцмережі знижки в які перебувають поруч магазинах або кафе. Поки "Яндекс" надає такий сервіс в експериментальному режимі в рамках "Яндекс.Момент".
Щоб спільний проект запрацював, компаніям буде необхідно налагодити наскрізну авторизацію, тобто з'єднати аккаунт Facebook з "Яндекс.Паспорт".
За інформацією "Ведомостей", "Яндексу" вельми цікавий доступ до мобільного середовищі, оскільки своєї мобільної платформи у компанії немає. При цьому у неї є претензії до того, як сервіси "Яндекса" поширюються через платформу конкурента - Google Android.
Як додав директор одного з рекламних агентств, якщо "Яндекс" справді домовиться із Facebook, то рекламодавці отримають багато корисної інформації щодо користувачів: відомості про сімейний стан, подорожі, а також про захоплення.
Нагадаємо, напередодні "Яндекс" засумнівався в популярності Google на просторах Рунета.