Під час Євробачення більше половини зарубіжних туристів користувалися послугами Vodafone

Під час конкурсу смартфони 90% часу передавали дані
Під час пісенного конкурсу Євробачення-2017, що відбувся в Києві, 55% туристів з-за кордону користувалися послугами мобільного оператора "Vodafone Україна". Про це повідомляє портал Techtoday.
"Головний пісенний конкурс Європи став неабияким випробуванням не тільки для артистів, а й для мобільних операторів. Глядачі і фанати настільки активно ділилися своїми враженнями та емоціями, що ненароком поставили рекорд України - вони створили найбільшу в історії навантаження на окрему базову станцію. При цьому більше половини іноземних туристів вибрали для зв'язку "Vodafone Україна", - йдеться в матеріалі.
Повідомляється також, що на цьогорічне Євробачення приїхали гості з 89 країн світу, та деяким для цього довелося подолати понад 16,5 тисяч кілометрів. Зв'язок з домом вони тримали переважно через 3G - соцмережі, YouTube і т. п.
При цьому під час самого конкурсу смартфони 90% часу передавали дані, але мережа Vodafone впоралася із навантаженням.
"В цьому допомогло нове рішення - 5-променеві пересувні антени 3G. Завдяки цьому вона без збоїв передала 5 ТБ інформації навіть незважаючи на те, що навантаження на одну базову станцію була рекордною для України - майже 85 ГБ в день. Незважаючи на це, кількість успішних з'єднань склало 99,4%, що вище прийнятого стандарту у 98,5%", - наголошується в матеріалі.
Видання також публікує інфографіку, присвячену роботі "Vodafone Україна" під час Євробачення.