Кількість звернень до оператора за номером 111 зменшилася майже на 3%
В новорічні свята кількість звернень до оператора контакт-центру "Vodafone Україна" за номером 111 зменшилася майже на 3% порівняно з минулим роком, при цьому кількість звернень через соціальні мережі зросла вдвічі. Про це РБК-Україна повідомили сьогодні у прес-службі компанії.
Як зазначається, дана статистика підтверджує міжнародну тенденцію поступового зменшення популярності персонального спілкування мобільним телефоном у зв'язку з інтернетизацією суспільства і популяризацією месенджерів і соціальних мереж.
З появою зв'язку 3G в Україні онлайн-спілкування стало ще більш актуальним.
ТОП-5 звернень абонентів Vodafone Україна в новорічні свята:
1. Тарифи
2. Роумінг
3. 3G-інтернет
4. Налаштування послуг
5. Поповнення рахунку
"Після аналізу звернень абонентів у компанії з'явився окремий термін - "святкові питання". Новорічні звернення до контакт-центру можна умовно розділити на три категорії: про Інтернеті, міжнародні дзвінки та роумінг. Майже кожен третій дзвінок абонента був з роумінгу, адже дзвінки оператору безкоштовні. А ще абонентів настільки дивував той факт, що у них є можливість за лічені секунди зв'язатися з оператором, вони навіть ділилися своїми враженнями в соціальних мережах", - зазначив начальник департаменту абонентського обслуговування "Vodafone Україна" Костянтин Воробйов.
За даними компанії, контактний центр обслуговування абонентів "Vodafone Україна" - одна з найбільших структур оператора, яка розташована у Львові і Дніпропетровську. Підрозділ налічує близько тисячі співробітників (33% чоловіків і 67% жінок), середній вік яких становить 27 років. Зараз у контакт-центрі проходить кампанія з набору співробітників.
Нагадаємо, лідерами міжнародного трафіку "Vodafone Україна" у зимові свята стали Польща, Італія та Німеччина.
Крім того, абоненти Vodafone відзначили Новий рік рекордним інтернет-трафіком.