Підприємство має намір переорієнтувати свої послуги на молодь
Державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" має намір провести ребрендинг для посилення конкурентних позицій на ринку поштових послуг.
Про це повідомляється на сайті підприємства.
"Багато громадян асоціюють "Укрпошту" з "совком". Міняти таке подання будемо з допомогою ребрендингу. Необхідність його проведення також викликана посиленням конкуренції на ринку поштових послуг, оновленням стратегічних цілей "Укрпошти", - цитується в повідомленні в. о. гендиректора Ігор Ткачук.
На думку Ткачука, підприємство має намір переорієнтувати свої послуги на молодь, а ребрендинг посилить позиції "Укрпошти" на ринку і сприятиме авторитету підприємства. Він також додав, що рішення не було спонтанним, а ґрунтується на дослідженні медійної активності конкурентів і маркетингові дослідження ринку.
"Наступний етап – складання чіткого плану дій, в якому визначимо, що саме і як будемо міняти, яких результатів хочемо досягти", - зазначає Ткачук.
Нагадаємо, чистий прибуток "Укрпошти" за 4 місяці склала понад 19 млн гривень.