"Укрпошта" не відмовилася від ідеї запуску власного маркетплейса
"Укрпошта" розглядає можливу майбутню онлайн-майданчик орієнтованої на сегмент малого та середнього бізнесу
Нове керівництво державного підприємства «Укрпошта» розглядає ідею запуску на базі компанії власного маркетплейса. Про це повідомив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський у ході Форуму з електронної комерції в Києві.
"Ми зараз дивимося на цей бізнес, дивимося що для цього потрібно. Тема цікава", - повідомив він.
За його словами, "Укрпошта" розглядає можливу майбутню онлайн-майданчик орієнтованої на сегмент малого та середнього бізнесу. При цьому Смілянський не назвав термінів запуску проекту.
У той же час, у коментарі "РБК-Україна" глава "Укрпошти" уточнив, що до кінця жовтня підприємство розробить стратегічний план свого подальшого розвитку, де будуть детально прописані проекти, а також джерела інвестиційних коштів і їх розмір.
Раніше ідею про створення маркетплейса презентувало попереднє керівництво.
Нагадаємо, глава "Укрпошти" вважає, що реформи підприємству знадобиться 3-5 років.