Українці слухають музику онлайн по вісім годин на місяць
Про це повідомив СЕО музичного сервісу Zvooq Михайло Іллічов на прес-конференції в Києві
Українці присвячують прослуховуванню музики в режимі онлайн у середньому по вісім годин щомісячно. Про це сьогодні на прес-конференції в Києві повідомив СЕО музичного сервісу Zvooq Михайло Іллічов, передає власкор РБК-Україна.
Іллічов також представив портрет тандартного користувача музичних сервісів..
За даними Zvooq, пересічний слухач в основному використовує музику як тло, не дуже розбирається в ній і не хоче витрачати свій час на те, щоб розбиратися, а також любить часто саме той аудіоконтент, який активно промотується. Тому топі популярних артистів складають, природно, українські поп-виконавці.
Як зазначається, представлені дані отримано шляхом аналізу споживання послуги Zvooq+ абонентами мобільного оператора "Київстар". З осені минулого року компанія надає абонентам доступ до музичного сервісу на спеціальних умовах: в перший тиждень користування послугою музичний трафік не тарифікується.
По закінченні тестового періоду вартість Zvooq+ складе 2,15 грн на день.
За словами Іллічова, в майбутньому планується розширення співпраці з Kyivstar, щоб запропонувати користувачам деяких тарифів доступ без тарифікації трафіку, навіть якщо у них немає преміум-передплати на сервіс.
Нагадаємо, раніше абоненти "Київстар" отримали доступ до класики онлайн-бібліотеки MyBook без передплати.