Український ринок ТБ-реклами зросте на 30-35% за підсумками року, - прогноз
Ще більше може зрости телевізійне спонсорство
Ринок телевізійної реклами України за підсумками 2016 року може зрости на 30-35%, вважають в StarLight Sales, підрозділі медіагрупи StarLight. Про це йдеться в прес-релізі компанії.
В StarLight Sales поліпшили свій травневий прогноз, в якому компанія передбачала зростання ринку в 25%.
Прогноз медіагрупи вище, ніж раніше озвучений Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК). Так, за їхніми прогнозами ринок телереклами може вирости тільки на 26%.
Ще більший ріст (+80%) в StarLight Sales прогнозують для телевізійного спонсорства. Зокрема, за сім місяців зростання в цій категорії склав 100%. До цього призвів законодавчу заборону прямої реклами пива і перехід цієї категорії в спонсорство (20% із 100). Крім того, ще 30% дало відновлення алкогольної категорії. Решті зростання в категорії спонсорства був досягнутий за рахунок контрактів з продакт-прейсментов та інших спонсорських проектів.
Нагадаємо, ринок медійної реклами в 2016 році може вирости на 21%.