Український ринок поштової логістики виріс на 39% у 2015 році
Внутрішній ринок виріс на 48% до 3,83 млрд гривень, а міжнародний – на 19% до 1,45 млрд гривень
Ринок поштово-логістичних послуг України в 2015 році виріс на 39% у грошовому вираженні і склав 5,3 млрд гривень.
Про це повідомляється в дослідженні Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ).
За даними асоціації, внутрішній ринок виріс на 48% до 3,83 млрд гривень, а міжнародний – на 19% до 1,45 млрд гривень.
Зростання внутрішнього ринку в УАДМ пояснили стрибком тарифів на доставку. Так, у зв'язку з падінням гривні та збільшенням транспортних витрат абсолютна більшість компаній підняли ціни від 20 до 45%.
"Також, для ринку характерні активні міграції населення у зв'язку з подіями на Сході та загальне зростання споживання послуг через поновлюються купівельної активності населення", - коментують в асоціації.
У той же час в натуральному вираженні внутрішній ринок за минулий рік навіть трохи просів (на 4%) і склав 414 млн відправлень. Таке скорочення в УАДМ пояснюють скороченням письмовій кореспонденції. На думку експертів, це загальносвітовий тренд і падіння письмової кореспонденції триватиме далі.
При цьому міжнародний ринок в натуральному вираженні збільшився на 5%, в основному за рахунок зростання відправлень з Китаю. Зростання міжнародного спрямування в грошовому вираженні аналітики також пояснили зростанням тарифів, пов'язаних з коливанням курсу валют.
Згідно з дослідженням, лідером ринку залишається "Укрпошта" з часткою 32,4% (у 2014 році становила 36,2%). У той же час "Нова пошта" суттєво збільшила частку за рік – з 21% у 2014 до 31,9% в 2015 році. Трійку лідерів займає компанія Meest Express, частка якої за минулий рік скоротилася з 14,2% до 12,2%.
Нагадаємо, доходи від надання послуг поштового зв'язку в 1 кварталі зросли на 7,68% і склали 875,3 млн. грн.