Інвестиціями у проект зараз цікавляться найбільші світові компанії
Українські програмісти розробили першу соціальну арт-мережу, інвестиціями у яку зараз цікавляться найбільші світові компанії. Про це повідомляє журнал Art Ukraine.
Як зазначається, додаток отримав назву ODA - One Day Auction.
На перший погляд онлайн-сервіс ODA - це поєднання Instagram і відомих майданчиків з продажу предметів мистецтва онлайн - Paddle8, ArtNet, Претензійною і Saatchi Online. Але насправді, як стверджують автори проекту, ODA - це широке електронне арт-спільнота, учасниками якого можуть стати всі, кого цікавить мистецтво.
Контент програми оновлюється щодня. Нова соціальна арт-мережа дозволяє користувачам лайкати, коментувати, продавати, купувати, читати про художників, скульпторів, галереї і аукціонні будинки, для яких це ще один майданчик для демонстрації та продажу робіт.
Своєю чергою, користувачі отримають можливість ознайомитися з асортиментом галереї, аукціонних домів, приватних дилерів з України, а через півроку - і з усього світу, а також придбати вподобаний предмет мистецтва. Ціновий діапазон на ODA - від 50 до 10 тисяч доларів.
"У найближчі півроку-рік ми розширимо асортимент усім, що можна колекціонувати - від предметів декоративно-прикладного мистецтва та живопису до раритетних автомобілів і колекційних вин", - наголосив провідний розробник ODA Владислав Янчевський.
Створене українцями додаток працює з усіма видами мобільних платформ, включаючи Web. ODA є безкоштовною для всіх користувачів. Початкові інвестиції у проект склали 200 тисяч доларів.
"Зараз ми ведемо переговори з великими світовими компаніями, які дуже зацікавлені в подальших інвестиціях у наш продукт у розмірі 2 мільйонів доларів", - зазначила CEO One Day Auction Ольга Нікітова.
Як повідомлялося раніше, Facebook допоможе знайти друзів у фотографіях на смартфоні.