ua en ru

Uber поверне американським клієнтам понад 28 мільйонів доларів

Uber поверне американським клієнтам понад 28 мільйонів доларів Фото: сервіс таксі Uber (Reuters)

Як виявилося, водіїв у компанії перевіряють не так ретельно, як це заявлено

Сервіс таксі Uber погодився виплатити 28,5 мільйонів доларів американським клієнтам, які виступили із претензіями щодо збору в 1 долар, який сервіс стягував за "безпеку поїздки". Про це з посиланням на заяву Uber повідомляє Bloomberg.

Як зазначається, клієнти "Убер" поскаржилися на те, що формулювання про "безпечні поїздки" вводить їх в оману, оскільки водіїв компанії перевіряють не так ретельно, як це заявлено.

В ході судових розглядів прокурори наполягали на тому, що компанія у своїй рекламі заявляла про перевірки водіїв, щоб виправдати "плату за безпечні поїздки" в один долар, тоді як водії мали б проходити більш ретельну перевірку.

Як заявили адвокати, перевірки водіїв не змогли запобігти тому, що Uber наймав на роботу людей, засуджених за пограбування і сексуальні злочини.

Декілька групових позовів було подано близько 25 млн пасажирів у США.

Загалом компанія виплатить незадоволеним клієнтам 28,5 мільйонів доларів. Згідно з офіційною заявою, тепер Uber буде стягувати замість плати "за безпеку поїздки" нову "плату за виклик" таксі.

Нагадаємо, "плата за безпечну поїздку" було введено Uber у квітні 2014 року, щоб покрити витрати зі страхуванню і перевірки транспортних засобів. Спочатку компанія стягувала з пасажирів 1 дол., але пізніше в деяких містах цей тариф зріс до 2,50 доларів.

На початку лютого сервіс Uber оновив угоду, вказавши, що не є транспортною компанією та не несе за перевезення жодної відповідальності.

Також в новій версії оферти з'явилася окрема глава із правовими застереженнями і обмеженнями відповідальності компанії. Uber надає послуги за принципом "як є" і "на умовах наявності", компанія не надає гарантій щодо "надійності, своєчасності, якості, придатності або доступності послуг або будь-яких послуг або товарів".

Крім того, Uber знімає із себе відповідальність за "непрямі, випадкові, непередбачені, фактичні, штрафні або подальші збитки", за "загублені дані, тілесні ушкодження або матеріальну шкоду", за "будь-які збитки, зобов'язання або збитки", навіть у випадку, якщо компанія була попереджена про можливість таких збитків, йдеться в пункті "Обмеження відповідальності".

Нагадаємо, наприкінці січня суд Парижа зобов'язав Uber виплатити французьким таксистам 1,2 млн євро.