Переїзд по AppStore дозволив "Твіттеру" одразу ж стати лідером рубрики
Додаток сервісу мікроблогів Twitter в офіційному "яблучному" магазині AppStore переїхав з розділу "Соціальні мережі" до категорії "Новини". Про це повідомляє сьогодні профільний ресурс MacRumors.
Як зазначається, "Твіттер" переїхав до іншої категорії в AppStore, де додаток розташувався на першій сходинці серед інших.
Раніше клієнт Twitter, який перебував у "Соціальних мережах", обіймав лише п'яту сходинку, поступаючись додаткам Facebook, Instagram, Messenger і WhatsApp.
Передбачається, що нова позиція дозволить збільшити загальну популярність програми, яке у глобальному списку перебуває лише на 28-му місці.
Своєю чергою, Twitter Inc. не прокоментувала перехід додатка до іншої категорії. При цьому в Google Play він поки залишається в розділі "Соціальні"
. На думку експертів, цей крок може означати зміну фокуса додатка, який буде орієнтовано на надання термінових новин та поточної новинний картини, що дозволить залучити нових користувачів і змусити їх довше перебувати в Twitter.
Нагадаємо, напередодні Twitter представив квартальну фінзвітність з чистим збитком у 79,7 млн доларів і практично незмінною упродовж трьох місяців аудиторією. Незабаром після публікації звіту акції "Твіттера" впали до 12%.