Раніше соцмережа домовилася про безкоштовне стрімінга десяти ігор Національної футбольної ліги США протягом поточного сезону
Американська компанія Twitter Inc, що володіє однойменним сервісом мікроблогів, близька до оголошення угод щодо стрімінгу більшої кількості подій у режимі реального часу - від спортивних матчів до політичних дебатів - і продажу реклами в них. Про це напередодні ввечері повідомило агентство Bloomberg.
Як зазначається, відповідне рішення може бути прийнято після несподівано високого попиту на рекламу під час трансляції ігор Національної футбольної ліги (НФЛ), які пройдуть цього сезону.
За словами прес-секретаря "Твіттера", соцмережа вже продала близько половини наявних рекламних місць у трансляції НФЛ і збирається зустрітися з новими клієнтами на фестивалі "Каннські леви" у Франції, щоб продати решту.
Раніше у квітні Twitter домовився з НФЛ про безкоштовний стрімінг десяти ігор протягом усього сезону 2016 року.
Пропозиції від інших можливих партнерів будуть оголошені протягом декількох тижнів, уточнив Bloomberg співзасновник придбаного у 2015 додатку Periscope Кейвон Бейкпур.
Нагадаємо, напередодні Twitter збільшив ліміт для публікованих у сервісі мікроблогів відео до 140 секунд, а ще раніше - дозволив користувачам ретвітів самих себе.