Як зазначається, рішення частково або повністю зняти рекламу зі стрічок топ-мікроблогерів було прийнято з метою переконати їх залишитися у Twitter і надалі.
Популярний американський сервіс мікроблогів Twitter останніми кількома місяцями суттєво обмежив або навіть повністю прибрав рекламу зі стрічок особливо відомих користувачів. Про це повідомляє профільне видання .
При визначенні користувачів, яким не будуть відображатися рекламні записи, в компанії покладаються не тільки на популярність людини або акаунта, але й на кількість і популярність його твітів.
Водночас розміщення платних рекламних постів є головним джерелом доходу Twitter: у 2015 році компанія заробила на цьому близько 2,2 млрд доларів.
Раніше стало відомо про те, що відновлений після глобального збою Twitter виконав понад 93% вимог щодо блокувань у Рунеті.