За даними джерел TechCrunch, обидва учасники проекту поділять виручку від реклами
Американські компанії Twitter Inc (TWTR.N) і Bloomberg Media оголосили про підписання контракту на потокову трансляцію у прямому ефірі трьох телепрограм інформагентства, а також фінансових новин. Про це повідомляє профільний портал TechCrunch.
Попри те, що умови угоди поки не розголошуються, деякі відомості про неї вже стали відомі. Як зазначило обізнане джерело видання, обидва учасники проекту - "Твіттер" і "Блумберг" - поділять виручку від реклами.
Згідно із досягнутою угодю, користувачі сервісу мікроблогів Twitter отримають доступ до таких програм: Bloomberg West ("Блумберг Захід"), присвяченої технологічним новинам; What'd You Miss ( "Не пропустіть"), яка висвітлює світові фінансові новини по закінченні торгів на американських біржах, а також With All Due Respect ("З усією належною повагою"), що аналізує події у сфері політики.
"Партнерство із Bloomberg дасть можливість людям краще стежити у Twitter за діяльністю фондових ринків у реальному часі в поєднанні з коментарями у прямому ефірі, присвяченими основним причинам і наслідкам", - заявив фіндиректор Twitter Inc Ентоні Ното.
Раніше сервіс мікроблогів Twitter став новинним додатком після того, як його реліз в офіційному "яблучному" магазині AppStore переїхав з розділу "Соціальні мережі" до категорії "Новини".
Як повідомляв Reuters, станом на червень аудиторія соцмережі Twitter складає близько 300 мільйонів користувачів, тоді як середньомісячна аудиторія сайту інформагентства Bloomberg, за статистикою SimilarWeb, налічує 86 мільйонів осіб.
Нагадаємо, 21 березня Twitter відзначив десятий день народження. На той момент ринкова капіталізація "Твіттера" оцінювалася на Нью-Йоркській біржі в 11,67 млрд доларів.