Відкриття ЦОК є пунктом комплексної програми ПАТ "Дніпрогаз" з розвитку клієнтського сервісу
Для вирішення питань щодо користування газом клієнти ПАТ "Дніпрогаз" з квітня 2017 року отримали можливість звернутись до сучасного центру обслуговування клієнтів (ЦОК). За цей період спеціалісти ЦОК опрацювали звернення понад 14 тис. клієнтів компанії, повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що відкриття ЦОК є пунктом комплексної програми ПАТ "Дніпрогаз" з розвитку клієнтського сервісу. Робота ЦОК полягає також у наданні цілого комплексу послуг: укладання договорів на розподіл та постачання газу, видача довідок і консультації по особовому рахунку, оформлення технічної документації на підключення до газової мережі, заміна газових приладів, їх ремонт тощо.
У прес-службі зазначили, що у новому центрі суттєво спрощено процес обслуговування та зменшено час очікування прийому. Від моменту видачі талону електронної черги і до виклику клієнта в середньому проходить до 15 хвилин.
"Відкриття нового центру дає можливість систематизувати надання послуг і зробити комфортними умови прийому споживачів, – розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Наша головна мета – оперативно надати споживачу газу вичерпну консультацію та допомогти у вирішенні проблеми, заощадивши його час".
З 1 по 5 число кожного місяця, в період передачі показань лічильників газу, кількість звернень споживачів зростає майже вдвічі, а це додаткові 5-6 тисяч споживачів щомісяця, додали у компанії.