Американське видання розраховує заробити до 100 млн доларів на рік, продаючи своє програмне забезпечення
Одне з найстаріших американських видань The Washington Post змінить модель генерування доходу і планує продавати програмне забезпечення, повідомляє видання mmr.ua.
Американське видання розраховує заробити до 100 млн доларів на рік, продаючи своє програмне забезпечення, включаючи систему управління контентом, якою користуються співробітники. Крім того, нещодавно The Washington Post запустило нову digital рекламну платформу, яка прискорює час завантаження, і створила систему аналітики даних, яка відстежує поведінку читача в онлайні.
У планах керівництва компанії – протягом трьох років скоротити вдвічі бюджету в розмірі 500 млн доларів.
Щорічний дохід американського видання склав 350 млн доларів, тоді як ще в 2012 році він досягав 580 млн доларів.
Нагадаємо, у 2013 році засновник Amazon придбав The Washington Post за 250 млн доларів.