У 2017 році за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано понад 17 тис. консультацій
На сьогодні більше, ніж 170 тис. клієнтів ПАТ "Львівгаз" є користувачами "Особистого кабінету". Лише у минулому році особисті кабінети зареєстрували понад 47 тис. споживачів газу області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Кожне п’яте домогосподарство Львівщини має можливість самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передавати показання лічильника, а також бачити кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.
"За допомогою Особистого кабінету наші клієнти в дистанційному режимі можуть отримати повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним. Окрім того, клієнти "Львівгазу" активно користуються й іншими дистанційними каналами. До прикладу впродовж 2017 року контакт-центр опрацював більше 1,5 млн звернень. Ще майже 500 тис. разів клієнти скористались голосовим меню (IVR)", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.
Отримати консультацію споживачі Львівщини можуть і за допомогою "Особистого кабінету". У 2017 році за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано понад 17 тис. консультацій. Також в собистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою впродовж минулого року скористались майже 5 тис. клієнтів.
Зареєструвати свій "Особистому кабінет" на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.