Таке зростання попиту пояснюється не патріотизмом, а тим фактом, що часто українські товари не поступаються за якістю імпортним, а при цьому вони дешевше
У першому півріччі 2016 року українські онлайн-покупці найбільшого маркетплейса Prom.ua купили майже в два рази більше товарів вітчизняного виробництва, ніж роком раніше. Про це йдеться в прес-релізі групи компаній EVO, в яку входить торгова майданчик.
На думку групи експертів, таке зростання попиту пояснюється не патріотизмом, а тим фактом, що часто українські товари не поступаються за якістю імпортним, а при цьому вони дешевше. Так, середній чек на товари українських виробників зменшився на 7% і становить менше 500 гривень. У той же час середній по всім товарам на Prom.ua становить 862 гривні.
Найчастіше на маркетплейсе замовляють одяг. На другому місці за популярністю – різноманітні товари для творчості та товари для будинку і саду.
Нагадаємо, Prom.ua удвічі збільшив обсяг продажів в першому півріччі.