ua en ru

Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан

Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан Фото: сонцеліт Solar Impulse 2 (Reuters)

Переліт повітряного судна на сонячних батареях тривав близько трьох днів, склавши в цілому більше 71 години

Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан і приземлився в іспанському місті Севілья вранці у четвер 23 червня. Про це сьогодні повідомляє агентство Reuters.

Як зазначається, цей переліт тривав близько трьох днів, склавши в цілому більше 71 години.


Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан

Пілотують експериментальний літак по черзі швейцарські авіатори Бертран Пікар і Андре Боршберг. "О-ля-ля, абсолютно ідеально", - заявив Пікар після посадки, подякувавши команді інженерів за витрачені зусилля.

Крейсерська швидкість повітряного судна становить близько 70 кілометрів на годину. Solar Impulse 2, вага якого становить близько 2,3 тонн, обладнаний більш ніж 17 тисячами фотоелементів (сонячна енергія, - ред.), які у зв'язці з літій-іонними батареями забезпечують роботу двигунів апарату.

Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан

Максимальна швидкість, яку може розвивати "Солар Імпульс 2", дорівнює 140 кілометрам на годину, тоді як апарат здатний досягати висоти у 12 тисяч метрів.

Розмах крил сонцельоту перевищує відповідний показник у Boeing 747, і його можна зіставити з параметрами найбільшого пасажирського перевізника Airbus A380. Порівняно невелику вагу апарату забезпечує конструкція з вуглецевого волокна.

"Сонячний імпульс 2" розпочав свою кругосвітню подорож з аеропорту Абу-Дабі 9 березня 2015 року, робив зупинки на території Оману, Індії, М'янми і Китаю. Вилетівши з Нанкіна (Китай) на Гаваї, сонцеліт через погані погодні умови 1 червня змушений був екстрено приземлитися у японському місті Нагоя, де майже місяць перебував в очікуванні сприятливих метеоумов.

Сонцеліт Solar Impulse 2 перетнув Атлантичний океан

Із Японії до Гавайських островів Solar Impulse 2 нарешті вилетів 29 червня, прибувши до точки призначення 3 липня 2015. Завершити кругосвітню подорож передбачалося в Абу-Дабі у серпні або вересні, проте через проблеми з перегрівом сонячних батарей подальші перельоти довелося відкласти..

Як відомо, пілоти повітряного судна хочуть встановити рекорд для літаків на сонячних батареях.

Нагадаємо, корпорація Apple продаватиме сонячну енергію з даху свого офісу в каліфорнійському Купертіно.