Їх вартість складе 130 доларів
Компанія Snapchat виводить на ринок сонцезахисні окуляри з вбудованою камерою, які записують 10-секундні відеоролики, повідомляє Tehnot.
Камера в окулярах має 115-градусний об'єктив, який близький до поля зору людського ока.
"Ідея полягає в тому, щоб вести свого роду відеощоденник від першої особи", - зазначає видання.
При цьому, як додає видання, Snapchat може зіткнутися з проблемою – як користувачу показувати, що ведеться запис.
"Адже у багатьох країнах законом забороняється проводити фото-, відео - та аудіофіксацію подій без дозволу", - наголошується в повідомленні.
Крім того, за даними видання ixbt.com, сонцезахисні окуляри будуть коштувати 130 доларів, в продаж надійдуть восени і будуть доступні в трьох колірних варіантах: бірюзовому, чорному і кораловому.
Компанія також повідомила про своє офіційне перейменування в Snap Inc.
Нагадаємо, влітку Snapchat купив пошуковий сервіс за 200 млн доларів.