У лютому заповнюваність рекламних блоків склала в середньому 83%
На українському телебаченні за період від серпня 2015 і до початку 2016 року зберігається висока заповнюваність рекламних блоків на каналах групи StarLightMedia. Про це повідомили у прес-службі компанії StarLightSales.
Як зазначається, подібна тенденція простежується йна інших телеканалах українського ринку.
"Цьогоріч розпроданість рекламних блоків у лютому вище, ніж в січні, на відміну від 2014-2015 роках, коли заповнюваність другого місяця була на рівні з першим. Ми бачимо відновлення телевізійного ринку, адже кількість брендів в ефірі зросла в січні 2016 на 17%, а в лютому - на 11%, порівняно з минулим роком", - зазначив "Телекритиці" генеральний директор StarLightSales Андрій Партика.
За його прогнозом, зростання ринку за підсумками 2016 складе близько 25%.
Разом з тим нові з'явилися в ефірі бренди відносяться до таких категорій, як фармацевтика, продовольчі товари, гігієна, алкогольні напої, безалкогольні напої, косметика, АЗС та автотранспорт, кондитерські вироби і торгівля.
Крім того, в 2016 році більш високими темпами, ніж ринок, будуть нарощувати рекламну активність такі категорії, як продовольчі товари, фармацевтика, гігієна, кондитерські вироби й інтернет-магазини.
Водночас більш позитивна динаміка приросту рекламних бюджетів у національних виробників та міжнародних компаній, бюджети яких управляються з України.
Як повідомлялося в дослідженні "Інтернет Асоціації України" (ІнАУ) за підсумками минулого року, ринок медійної інтернет-реклами виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень.
Нагадаємо, згідно з даними Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), рекламний інтернет-ринок України виріс на 11% - до 2,4 млрд гривень за 2015.