Ринок медійної реклами в 2016 році зросте на 21%, - прогноз
За даними експертів зростання показують всі медіа, окрім друкованої преси
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) покращила свій прогноз по ринку медійної реклами на поточний рік і чекає його зростання на рівні 20,6%. Про це йдеться в повідомленні на сайті коаліції.
Попередній прогноз на рік, зроблений у грудні минулого року, передбачав зростання ринку на 12%.
"За підсумками першого півріччя можна впевнено констатувати, що рекламний ринок зростає значно швидше, ніж можна було припустити в кінці попереднього року", - зазначають у ВРК.
За даними експертів у першому півріччі зростання продемонстрували всі медіа, окрім друкованої преси, тому прогноз по цьому ринку залишився на колишньому рівні.
При цьому позитивну динаміку експерти пояснюють не відновленням економіки країни, а відкладеним попитом на рекламу.
Нагадаємо,