У той же час у доларовому еквіваленті ринок скоротився на 31%
За підсумками 2015 року український ринок електронної комерції склав 1,1 млрд доларів, що на 32% більше у гривневому еквіваленті, ніж у 2014 році.
Про це йдеться в повідомленні Української асоціації директ-маркетингу.
У той же час у доларовому еквіваленті ринок скоротився на 31%.
17% інтернет-користувачів, або близько 3,7 млн людей, робили покупки онлайн. З них 26% купували через мобільні пристрої – смартфони і планшети.
Крім того, в минулому році зросла кількість користувачів, які купують товари на зарубіжних сайтах. 47% українських онлайн-покупців здійснювали шопінг на китайському aliexpress.com.
"Якщо в попередні роки покупців зупиняли тривала доставка і невпевненість в якості, тепер всі побоювання перемогло бажання купити дешевше", - зазначають в асоціації.
Найбільшими сегментами e-commerce в Україні, як і в попередні роки, залишаються "Електроніка і побутова техніка" і Fashion (одяг та взуття).
Лідерами ринку в сегменті "Електроніка і побутова техніка" (обсяг 500 млн доларів) залишаються rozetka.com.ua (44,3%), allo.ua (8,7%) і f.ua (6,8%). В сумі обсяг продажів ТОП-3 лідерів в категорії склав 60% від загального обсягу сегмента. Зростання сегменту «Електроніка і побутова техніка» в онлайні був викликаний підвищенням цін, яке було спровоковано падінням курсу гривні. За оцінкою експертів ринку, середній чек у даних категоріях товарів в 2015 році щодо 2014 року виріс на 40% у гривні.
Обсяг сегмента Fashion за підсумками минулого року склав 143 млн доларів. У 2015 р. в трійку лідерів увійшли Modnakasta (частка ринку – 21,3%), Leboutique (18,3%) і Lamoda (13,5%). В сумі ТОП-3 лідерів склали 53% від загального обсягу сегмента.
У УАДМ також додали, що простежується тенденція зростання мобільного трафіку. Так, у 2015 році у деяких інтернет-магазинів відсоток покупки з мобільного досягав 40%.
Нагадаємо, український ринок поштової логістики виріс на 39% у 2015 році.