Всі сектори ринку продемонстрували позитивну динаміку
Український ринок побутової техніки та електроніки в другому кварталі поточного року зріс на 33,3% і склав 11 млрд гривень. Про це свідчать дані компанії GFK, оприлюднені прес-службою.
За даними компанії, всі сектори ринку продемонстрували позитивну динаміку.
Найбільше зростання продемонстрував сектор телекомунікаційного обладнання – на 51,5% до 3,653 млрд гривень. Головними драйверами зростання в цьому секторі були смартфони і мобільні гарнітури - 58,9% і 67% відповідно. Найкраще в секторі зросли продажі смартфонів в ціновому діапазоні від 4 до 6 тис. гривень. В цілому, найкраще продавалися смартфони з двома сім-картами з розміром 5-5,5 дюймів і об'ємом оперативної пам'яті 2 Гб.
Сегмент великої побутової техніки в минулому кварталі виріс на 42,9% і склав 2,426 млрд гривень. У цьому сегмент найкраще продавалися пральні машини і варильные поверхні - 50,4% і 43,1% відповідно. Зростання також продемонстрували вбудовані печі, морозильні камери, холодильники, посудомийні машини, мікрохвильові печі.
Сегмент побутової електроніки зріс на 22,9% і становив 1,258 мільярда гривень. Позитивна тенденція спостерігалася в продажі телевізорів з діагоналлю екрана 39-43 дюйма. Також попитом пользовали моделі Smart TV і UHD.
На 19,4% зріс ринок офісної техніки. У другому кварталі його обсяг склав 162 млн гривень. Пожвавлення в цьому сегменті забезпечили багатофункціональні пристрої (МФУ), зростання яких склав 25%. Також зросли продажу принтерів і сканерів.
Сектор інформаційних технологій зріс на 18,5% до 2,483 млрд гривень. Продаж ноутбуків, найбільшого сегмента в секторі, збільшилися на 28,5%, а стаціонарних комп'ютерів – на 39,8%. Також збільшилися обсяги продажів моніторів та комп'ютерної периферії, в той час як продажі планшетів залишилися на рівні минулого року.
Обсяг продажів сегменту малої побутової техніки склав 965 млн гривень, що на 18,2% вище, ніж в аналогічному періоді минулого року. Краще всього в цьому сегменті продавалися пилососи (+33,5%) і продукти по догляду за собою.
Незначне зростання продемонстрував сегмент фототоварів (0,4%). Його обсяг у другому кварталі склав 138 млн гривень. Позитивній динаміці сприяли продажу дзеркальних камер.
Нагадаємо, ринок побутової техніки та електроніки в першому кварталі скоротився на 6%.